Novinky a akcie
Chcete užitočné tipy a informácie o našich akciách, či zľavách?

Ako dlho používate kontaktné šošovky?

Jednoduchý nákup

Bez lekárskeho predpisu? Žiadny problém!


Najskôr vám odporúčame poradiť sa s lekárom. Spýtajte sa ho na kontaktné šošovky, ktoré budú pre vaše oči najvhodnejšie a najpohodlnejšie.
Mesačné, denné alebo dvojtýždňové? 
Multifokálne? Torické?
Dioptria, cylinder a os. Pre pravé i ľavé oko osobitne. To všetko si môžete pri výbere u nás navoliť, aby vám kontaktné šošovky naozaj sedeli a boli pre vás ako "šité na mieru".

Ponúkame vám dva spôsoby objednania kontaktných šošoviek:

  1. Objednajte si predpísané kontaktné šošovky (bez našej kontroly vášho predpisu šošoviek)

Ak ste stratili či niekam založili svoj predpis od očného lekára, môžete si kontaktné šošovky u nás objednať aj bez predpisu. Pozorne si však skontrolujte informácie na vašich doterajších kontaktných šošovkách (na škatuľke), prípadne zavolajte svojmu lekárovi a uistite sa, že máte správne údaje. 
Kladieme dôraz na pravidelnú očnú starostlivosť, pretože očné kontroly môžu odhaliť nielen zmeny vo vašom videní, ale tiež skoré príznaky chorôb ako je napríklad cukrovka. "Samo-predpisovanie" kontaktných šošoviek vám môže uškodiť, a do dokonca dlhodobo a nenávratne. Tiež vždy odporúčame, aby ste so svojim očným lekárom konzultovali zmenu kontaktných šošoviek, ak chcete vyskúšať iný typ.

  1. Pošlite nám kópiu svojho predpisu

Môžete si najprv objednať šošovky a potom nám e-mailom poslať scan vášho lekárskeho predpisu na šošovky (za posledných 12 mesiacov). 

Sme tu pre vás aj v prípade, že máte konkrétny problém alebo hľadáte špecifické produkty, služby či poradenstvo. Napíšte nám na info@mojesosovky.sk. 

Tešíme sa na správy od vás!
Tím Moje.Šošovky.sk

 

Obchodné podmienky 

 


Kedy Vám pošleme tovar ?

Kontaktné šošovky a príslušenstvo objednávame z veľkoskladu nášho dodávateľa až po Vašom nákupe. Preto je doba dodania v rozpätí 2-14 pracovných dní
Je nutná platba vopred bankovým prevodom. Snažíme sa neustále prinášať výhodnejšie ceny, akcie k nákupu. Prečítajte si aj sekciu Dôverujte nám

 

Ako môžem zaplatiť?

- Všetky platby prijímame internetbankingom vopred na číslo bankového účtu:
520700-4203781562/8360 (mBank),
tak ako to je uvedené v objednávkovom e-maile, ktorý Vám príde krátko po objednaní. 

 V prípade, že vašu platbu neobdržíme do 7 dní, budeme nútení Vašu objednávku stornovať.

Aké je poštovné?

  • Iba 2,80 € bez ohľadu na veľkosť zásielky. Žiadne ďalšie poplatky neúčtujeme. 
  • Balné neúčtujeme bez ohľadu na hodnotu či veľkosť Vašej objednávky.

 

 

 

Objednanie

Predajná zmluva je uzatvorená potvrdením objednávky kupujúceho. K potvrdeniu objednávky dochádza telefonicky alebo elektronicky po odoslaní objednávkového formulára. Daňový doklad dostane zákazník vždy s tovarom. Podaním objednávky kupujúci potvrdzuje, že sa zoznámil s týmito obchodnými podmienkami a že s nimi súhlasí. Zákazník má možnosť v objednávkovom formuláre rozlíšiť dodaciu a fakturačnú adresu a pridať podľa potreby poznámku. Toto sa potom automaticky objaví na daňovom doklade.

 

Odstúpenie od zmluvy

Každá fyzická osoba má zo zákona právo do 14 dní od prevzatia tovaru odstúpiť od zmluvy. V prípade odstúpenia od zmluvy je nutné dodržať nižšie uvedené podmienky:

  • vrátenie tovaru musí byť kompletné
  • tovar nesmie byť nijako porušený či znehodnotený (otvorenie obalu apod.) Pokiaľ spotrebiteľ poruší originálny obal u dodaného výrobku, u ktorého nemožno predpokladať, že by ho bolo možné následkom toho z hygienických či bezpečnostných dôvodov ešte použiť, nie je možné takýto tovar vrátiť, stáva sa ďalej nepredajným. Tovar musí byť v neporušenom originálnom balení!
  • priložte, prosím, nami vystavený predajný doklad, jeho kópiu alebo číslo objednávky
  • uveďte svoje číslo bankového účtu

Odporúčame zasielať vrátený tovar v pevnom obale, nie v obálke (ani protinárazovej). V prípade poškodenia zásielky počas prepravy nemusí byť balíček prevzatý. V prípade odstúpenia od zmluvy pri dodržaní vyššie uvedeného, klient dostane späť celú čiastku okrem fakturovaného poštovného, a okrem nákladov, ktoré má zákazník spojené s podaním balíčku s vráteným tovarom. Čiastka bude vrátená na Vami zadaný účet do 10 dní od dodania vráteného tovaru.

Reklamácie a záručné podmienky

Záručná lehota, ktorá je pri spotrebnom tovare 24 mesiacov, začína bežať prevzatím tovaru. Ak je na predávanej veci, jej obale alebo návode k nej pripojenom označená v súlade so zvláštnymi právnymi predpismi lehota k použitiu veci (expirácia), skončí záručná doba uplynutím tejto lehoty. Bežne dodávame kontaktné šošovky s dátumom expirácie 24 a viac mesiacov. Pokiaľ sa chcete informovať o expiračných údajoch Vami objednaných šošoviek, radi Vám ich oznámime na uvedených kontaktoch. Daňový doklad, ktorý dostanete s tovarom, slúži zároveň ako záručný list.

Vidím so šošovkou rozmazane alebo ma v oku reže
Keďže kontaktné šošovky sú zdravotníckou pomôckou, akékoľvek rezanie alebo diskomfort v oku je potrebné čo najskôr konzultovať s očným lekárom. Je potrebné, aby šošovky, ktoré si objednávate, boli odporúčané očným špecialistom. V opačnom prípade Vám šošovky nemusia sedieť. Aby sme mohli potvrdiť či vylúčiť prípadnú výrobnú chybu, budeme k reklamácii potrebovať potvrdenie od očného špecialistu, že objednané šošovky môžete nosiť. Stačí, keď nám toto potvrdenie zašlete e-mailom. 

Reklamácie odporúčame zasielať doporučene v pevnej škatuľke, aby nedošlo k poškodeniu počas prepravy. Keď reklamujete už rozbalenú použitú kontaktnú šošovku, je potrebné zaistiť, aby v priebehu prepravy balíčka k nám nedošlo k jej vyschnutiu. Odporúčame šošovku vložiť do puzdra, zaliať roztokom a pevne uzatvoriť. K reklamovanému tovaru je potrebné priložiť tiež list s popisom chyby.

Spolu s ňou pošlite aj škatuľku z reklamovaných šošoviek a číslo objednávky.

Rozbalená šošovka, ktorá dorazí bez roztoku (suchá), nebude pri reklamácii uznaná!

Reklamovaný tovar zašlite na adresu:

Ing. Dana Bunová
Moješošovky.sk
Šalviova 32
821 01 Bratislava
 
Informácie, ktoré sú poskytované na týchto webových stránkach ku kontaktným šošovkám, sú iba informačného charakteru a v žiadnom prípade nenahradzujú lekárske vyšetrenie a pokyny očného lekára. Čo sa týka otázok zdravotného stavu očí, pacienti musia vyhľadať vlastného ošetrujúceho očného lekára, ktorý im doporučí tie najvhodnejšie kontaktné šošovky.
 
 ALTERNATÍVNE RIEŠENIE SPOROV
  1. Nakupujúci – spotrebiteľ – má právo obrátiť sa na predávajúceho so žiadosťou o nápravu (e-mailom na eshop@mojesosovky.sk), ak nie je spokojný so spôsobom, ktorým predávajúci vybavil jeho reklamáciu alebo ak sa domnieva, že predávajúci porušil jeho práva. Ak predávajúci odpovie na túto žiadosť zamietavo alebo na ňu neodpovie do 30 dní od jej odoslania, spotrebiteľ má právo podať návrh na začatie alternatívneho riešenia sporu subjektu alternatívneho riešenia sporov (ďalej len subjekt ARS) podľa zákona 391/2015 Z.z. ARS subjektami sú orgány a oprávnené právnické osoby podľa §3 zákona 391/2015 Z.z. Návrh môže spotrebiteľ podať spôsobom určeným podľa §12 Zákona 391/2015 Z.z. Zoznam subjektov ARS je možné nájsť na stránke Ministerstva hospodárstva SR www.mhsr.sk.
  2. Spotrebiteľ môže podať sťažnosť aj prostredníctvom platformy alternatívneho riešenia sporov RSO, ktorá je dostupná online na http://ec.europa.eu/consumers/odr/index_en.htm.
  3. Alternatívne riešenie sporov môže využiť len spotrebiteľ – fyzická osoba, ktorá pri uzatváraní a plnení spotrebiteľskej zmluvy nekoná v rámci predmetu svojej podnikateľskej činnosti, zamestnania alebo povolania. Alternatívne riešenie sporov sa týka len sporu medzi spotrebiteľom a predávajúcim, vyplývajúceho zo spotrebiteľskej zmluvy alebo súvisiaceho so spotrebiteľskou zmluvou. Alternatívne riešenie sporov sa týka len zmlúv uzatvorených na diaľku. Alternatívne riešenie sporov sa netýka sporov, kde hodnota sporu neprevyšuje sumu 20 EUR. Subjekt ARS môže od spotrebiteľa požadovať úhradu poplatku za začatie alternatívneho riešenia sporu maximálne do výšky 5 EUR s DPH.

 

 

Moješošovky.sk 2013 © Kontakt: info@mojesosovky.sk;